drewno 2

drewno 2

Wednesday, January 22, 2014

LAUNDRY

i jaskolcze gniazda...



3 comments:

  1. ciekawa jestem w jakim odcieniu je widzisz
    u mnie na jednym kompie sa sraczkowate zielenie, a na drugim przytlumione brazy - chyba wszystko zalezy od karty graficznej...
    mysle ze to tymczasowy kaprys kolorystyczny, no chyba, ze sie myle...

    ReplyDelete
  2. Hiihii u mnie to raczej sraczkowate brązy. Pierwsze wrażenie robi duże wrażenie bo nagle wchodzisz do innego miejsca niż się spodziewasz, i bardziej zwraca uwagę oprawa graficzna niż same zdjęcia, ale po chwili oko się przyzwyczaja i już oprawa jest mniej zajmująca i liczy się tylko treść zdjęć. W tych kolorach super kontrastuje niebieski i granaty. Niemal wycinają się na plan pierwszy.
    Czasem też mam ochotę totalnie odmienić kolorystykę, ale zazwyczaj jak już mieszam, to i tak powracam do stonowanych barw. Chyba jestem zbyt zachowawcza :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...