drewno 2

drewno 2

Wednesday, July 24, 2013

prosta sukienka

2 prostokaty dlugosc wedlug wzrostu
zszywam
w gornych czesciach robie "tuneliki" na pasek (sznurek)
pasek szyje z resztek materialu
zmarszczyc wedlug uznania
na dole rozporki i pod pachami tez po prostu zostawiam rozciete
nic nie podkrajalam
proste jak drut

poszlam w niej na plac zabaw z V., zdala egzamin pogodowy, nadaje sie na upal...
czegos takiego potrzebowalam
mam nadzieje, ze material bedzie sie gial, ostatnio com mam na tle wygietych materialow :)))




3 comments:

  1. Bardzo fajny kolory tej sukienki. Lubię proste kroje i szybkie szycie :) Kiedyś szyłam coś podobnego, ale nie udało mi się skończyć. Będę musiała się za to zabrać. Dzięki za przypomnienie :)

    ReplyDelete
  2. Moja mama szyła mi kiecki kiedyś i dziergała swetry na drutach, niestety takich umiejętności nie dostałam w genach w prezencie. Męczę się ostatnio z uszyciem z filcu pokrowca na czytnik. :D

    ReplyDelete
  3. no, ja wybitna krawcowa, to nie jestem, ale takie proste szycie mnie bawi...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...