drewno 2

drewno 2

Wednesday, June 26, 2013

ptasznie

ptaszystwa mnostwo w tym roku, wszystkie nasze drzewa zamieszkale przez te lub owe fruwajace
maja male, male ucza sie latac, mozna by spedzac godziny obserwujac ich zycie rodzinne...

zajelam sie madowaniem piwnicy (nie mylic z malowaniem), sluchajc "words are very unnecessary" o tak "Enjoy the Silence" *
cisza to wspaniala rzecz

czasami wydaje mi sie, ze ludzka gadka sprawia wiecej bolu niz czyny.... a moze tylko ja to tak odbieram...

sama tez za duzo gadam

"Words are very unnecessary
They can only do harm

Vows are spoken
To be broken
Feelings are intense
Words are trivial
Pleasures remain
So does the pain
Words are meaningless
And forgettable..." **

* ** Depeche Mode "Enjoy The Silence" 

2 comments:

  1. coś w tej ludzkiej gadce jest... mnie zawsze słowa bolą bardziej...

    lubię ten kawałek DM, i w ogóle ich muzykę.

    ptaki mogłabym oglądać bez końca, strasznie hipnotyzujące to jest. z tych których u mnie najwięcej jest to kawki. niesamowite są. a przed domem na parkingu siedzi na lampie sporo gołębi. niby nic nie robią tylko s...ą :) ale i tak to wciągające jest :)
    pustułki nam trochę przegonili gdy zrobili nowa elewację :/ ale i tak je widuję jak polują.
    obecnie jest też sporo szpaków i jaskółek.

    ReplyDelete
  2. a ja zawsze bylam sceptyczna, co do tej muzyki DM
    nie mialam racji
    M. kiedys ich sluchal i znalazl te plyte gdzies przypadkiem ostatnio
    jest super, kazdy kawalek to hicior
    poza tym fajnie jest sluchac muzyki i rozumiec co spiewaja (tzn. angielski), kiedys to byla dla mnie czarna magia

    zgadzam sie co do ptakow:) - obserwowanie ich to takie troche tranquility (slowo z innej piosenki MD :P)

    co do slow, to tez mnie bola, pamietam je, czesto analizuje i zadreczam sie nimi :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...