drewno 2

drewno 2

Monday, June 17, 2013

poniedzialkowe crafts - maskotki

handmade stuffies

6 comments:

  1. Super zwierzaki! :))) i robot?

    ReplyDelete
  2. tak,to robot
    chlopczyk chcial robota
    V. powiedziala mi, ze przychodzi z nim do szkoly i bawi sie nim na przerwie
    hmmmmmmmmm, nie ma to jak samemu stworzyc maskotke, pelnia szczescia :)

    ReplyDelete
  3. a nie mówiłam, że maszyna do szycia jest super! :))))

    ReplyDelete
  4. chcialabym miec wiecej czasu na szycie i chcialabym byc bardziej cierpliwa i nie szarpac materialu ze zlosci hahah, nie no zartuje hahha

    ReplyDelete
  5. nooo czasu trzeba na szycie sporo, to utrudnia pracę. to całe rozłożenie się, a później te wszystkie końcowe obróbki... i sprzątanie ścinków... heh, dawno nie szyłam. trochę się stęskniłam :)

    ReplyDelete
  6. No ja tez dawno, mam cala sterte szmat do przerobki i jakies prosfe kroje w glowie, ale ciagle nie umiem sie do tego zabrac... przywloklam tutaj maszyne i jeszcze nie rozpakowalam...
    Lubilam Twoje posty o szyciu... czekam na nowe z nieciwrpliwoscia...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...