drewno 2

drewno 2

Saturday, March 16, 2013

ligament czyli jazda na nartach

tak to juz w zyciu jest, ze do pewnych slow dochodzi sie przypadkowo, bo akurat sie o nas otarly
nie wiem czy interesowaloby mnie slowo wiezadlo w angielskim, gdybym akurat nie skrecila kolana...
a to mial byc taki fajny dzien na nartach
pierwsza gorka i poszlooooooooooo juz nie moglam wstac, potem bylo troche lepiej ale i tak sankami ski patrol zaciagnal mnie na dol...

z tej okazji wstawiam linka na strone tych milych panow wolontariuszy, ktorzy pomagaja takim pokrakom jak ja na RED MOUNTAIN

Ski patrol at RED , co ciekawe sa na tej stronie dwa swietne filmy z lat 50 i 60 o narciarstwie na RED, fajnie cos takiego sobie zobaczyc, w porownaniu z dzis

skiing at Red 66-68
skiing at RED 58-68

i film o chlopakach z czasow terazniejszych:



6 comments:

  1. Mam nadzieję, że nie zerwałaś więzadła, bo ja zaliczyłam 2 zerwane i jak to mówią to jest pain in the butt. :/

    ReplyDelete
  2. na szczescie nie :) moge sobie wyobrazic ten bol, nie zazdroszcze :P
    u mnie to sie tak jakby cos przekrecilo i naciagnelo, nie jest az tak zle, ale caly czas to czuje i obawiam sie, ze w tym sezonie z jazda to juz koniec,
    no ale co tam idzie wiosna :))

    ReplyDelete
  3. W tym sezonie to pewnie nie, ale na następny będzie już ok. Chociaż teraz zdjęć więcej zrobisz jako obserwatorka ruchu na stoku. ;)

    ReplyDelete
  4. jak to mowia: nie ma tego zlego, co by na dobre nie wyszlo :)

    ReplyDelete
  5. Jola, wracaj do zdrowia! pozdrawiamy G&Z

    ReplyDelete
  6. wracam, wracam :) dzieki za pozdrowki G&Z

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...