drewno 2

drewno 2

Saturday, January 19, 2013

narty


3 comments:

  1. Niebo dla narciarzy. :) Mój kontakt z nartami był bardzo znikomy, jeszcze w czasach szkoły podstawowej bratu raz biegówki podkradłam, ale jakoś mi nie szło to "bieganie" hihi.

    ReplyDelete
  2. to moj trzeci sezon, i musze przyznac, ze to super sprawa te narty :)
    Niektorzy to tu straszne akrobacje odprawiaja, jezdza na dziko, w lesie, skacza se skal.. ja tam powoli sobie pykam, zjade z kazdego szlaku, ale ogolnie bardziej rekreacyjnie to biore niz wyczynowo, mistrzem nie jestem ...
    W kazdym badz razie warunki narciarskie sa tutaj super, gdyby ktos chcial przyjechac to zapraszam - www.redresort.com i pozdrawiam :)))))))))))))

    ReplyDelete
  3. Fajne macie miny :) i widoki !!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...