drewno 2

drewno 2

Friday, September 28, 2012

plot z patykow

jakis czas temu stworzylismy patykowy plot...




a ten ponizej to jeden z ladniejszych jakie widzialam :)


pochodzi ze strony

wiecej galeziowych plotow


 a tak w ogole to kojarza mi sie one ze starymi chatami polskimi
mam jeden obraz takiej chaty z patykowym plotem w pamieci, i wydawalo mi sie ze to byl albo Chelmonski albo Falat ale jakos nie moge znalezc tego wizerunku

w zamian tez swietne

wiejska chata w Lewkowie

ze strony  http://www.fmix.pl/zdjecie/435752/wiejska-chata

Wladyslaw Boncza-Rutkowski, Wiejska chata, 1903

ze strony  http://artyzm.com/obraz.php?id=12332

2 comments:

  1. Łał! świetny pomysł z tym płotem.bardzo mi sie podoba :))) a czy z tych takich drzew znad jeziora też dałoby sie zrobic coś podobnego? czy to drzewo jest zbyt kruche?

    ReplyDelete
  2. Hej Gabi,
    Nie odpowiedzialam Ci wtedy na to pytanie, wybacz musialam byc zajeta.
    Dzis widze, ze ten wpis o plocie z patykow zaczyna byc coraz bardziej popularny...

    Mysle, ze z kazdych patykow da sie zrobic cos a la plot. Nie jest to moze najtrwalsze ogrodzenie, ale bardzo wdzieczne, naturalne i za darmo.

    Podoba mi sie w nim tez to, ze ciagle mozna jakies patyki, galezie dokladac i zageszczac ten plotek sobie powoli...
    Wykorzystalam to tez w ogrodzie gdzie zasadzilam sloneczniki, a plot je podtrzymywal :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...