drewno 2

drewno 2

Thursday, June 7, 2012

zielono mi

 ciagle wydaje mi sie, ze cos komus jestem winna

ze w moim obowiazku jest... to... lub tamto...

 ze to moja wina

chyba caly czas ciagne za soba jakis bagaz

jakas powinnosc, to bardzo blokuje...


zielony lakier do paznokci, na ktory wpadlam przez przypadek robiac zakupy z V. dziala na mnie jakos dziwnie pogodnie i dziwnie optymistycznie (dziwnie dziwnie, bo sam w sobie jest dziwny; zastanawiajace, ze pewneych kolorow nie uzywa sie do pewnych rzeczy, albo przynjamniej nie sa one dla nich typowe np. nigdy nie widzialam czerwonej kredki do oczu, albo cienia hmmm, rzadko widuje sie czerwone kafelki, zielony lakier - dziwny, tak samo jak zolty, malo jest zoltych samochodow, moze dlatego moj jest hahah, w modzie tylko srebrne lodowki i krany, a mnie sie chce brazowych i zlotych, kiedys chorowalam na czerwony kostium, a wokol byly tylko szare, czerwone przyszly za rok...
w sumie dobrze, ze zyjemy w czasach postmoderny, kiedy wszystko ujdzie i wszystko da sie z czyms zmieszac)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...