drewno 2

drewno 2

Monday, August 29, 2011

Udana niedziela

Udana niedziela, ktora opisuje w pracowity poniedzialek :)
V. chciala koniecznie kupic sobie muszelki w "dolarowym" sklepie, ale okazal sie zamkniety, co ja bardzo zmartwilo :( Poszlismy wiec do innego, w ktorym akurat byly ksiazki na przecenie hrrrrrrrrrrrraaaaaaaaa,
i dla mamy i dla corki znalazlo sie cos milego. Charlie i Lola to jedna z naszych ulubionych bajek, zaskakujace jak dzieci szybko kojarza, ksiazka ktora kupilsmy byla o odcinku, ktory V widzila w polskiej wersji jezykowej i od razu powiedzila mi jaki jest tutul ksiazki, ktory przeciez byly po angielsku no i ona nie potrafi jeszcze czytac :)
Druga jest o malym osiolku (wedlu V. to cos wyglada na osiolka), ktory uczy radzic sobie z emocjami typu smutek i strach :) a trzecia ma dolaczona plyte CD, ktora "czyta" a jak sie konczy strona to jest takie "pip" i dziecko wie, ze ma przewrocic strone, niezly wynalazek, choc i tak czytanie przez rodzicow jest nalepsze i najbardziej doceniane :) W ogole dzisiejsze ksiazki dla dzieci sa takie odkrywcze i edukujace, np. pisza dane slowa odpowiednim kolorem i inna czcionka, zeby dziecko szybciej nauczylo sie czytac i kojarzyc jak co sie pisze, takie proste zabiegi, a moje pokolenie niestety tego nie mialo :(

Mnie natomiast wpadla w reke ksiazka z interior design, o schowkach, I like it so much :)))))))))))))))

Dodaje tez moja drewniana bizuteria z wczoraj i JLO okulary + herbatke ze swiazej miety z ogrodka :)










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...