drewno 2

drewno 2

Monday, May 9, 2011

Dzień Matki

Wczoraj obchodziliśmy dzień matki (druga niedziela maja w Kanadzie i USA).

Moje trochę jeszcze maleństwo, a trochę juz dużeństwo podarowało mi dwa śliczne rysunki :) Jestem z niej taka dumna. Jestem szczęśliwa, że moge być mama mojej cudnej córeczki.

Pytanie: po co ma się dzieci?
Odpowiedź: żeby je kochać, dbać o nie, być z nimi zawsze.

Niestety nie zawsze tak jest. Dzieci niechciane, brudne, zaniedbane, odrzucone...
Dlaczego? Dlaczego? Dlaczego?

Pracownicy pomocy społecznej niestety mają pracę wszędzie. Tutaj też, chociaż ten kraj, jak i sąsiedni nie należą do najuboższych...



Fotografie zaczerpnięte z google images

Film na podstawie powieści Johna Irving'a, który dał mi wiele do myślenia o: nas dorosłych, dzieciach, aborcji, życiowych decyzjach.

Wszystkim mamom życzę przede wszystkim czasu dla własnych pociech, aby mogły dostrzec w nich niesamowite istoty, które wypełniają nasze życie miłością i uśmiechem oraz wielu sił i wytwałości :)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...